YouNeedFashion

Alla inlägg under september 2011

Av Smilla Lidén - 25 september 2011 13:26

Tja alla smilet läsare!!!

Sista dagen på simlägret. Vi har simmat en gong redan idag. Igår sog vi guld kommpassen. Vi simmade också två gonger i går. Har varitt här hela helgen!!!



SES!!!!!!!!!!!!  

Av Smilla Lidén - 24 september 2011 19:41

Tja alla smilet läsare!!!

Ingw guld kommpassen för mig minsam. Jag vill inte se den. Men jag tog en då med den!! SKRUVAT!!! Ja just nu siter jag och bloggar sen ska jag gå in på msp ( moviestarplanet )!!! Ha ern trvlig LÖRDAG kvel!!!



SES!!!!!!!!!  

Av Smilla Lidén - 24 september 2011 18:33

Hej alla smilet läsare!!!

Jag är på björnssimläger!! Oj!!! Moste sluta vi ska se guld kommpassen!!! ( min film )


SES!!!!!!!!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 20 september 2011 19:29

Tja, alla smilet läsare!!!

Idag är det tisdag för låt för att jag inte skrev nott igår!!! Jag har nys svarat på en fråga av en vän ur 6:an!! Jag har ättit midag för en stundsen ( kykling och ris med beanesås) och inan åkte jag rulskrdskor och simmade på badhuset!!! På skolan har jag te.x haft musik!! Vi ska karnse spela in en låt nästa gång, men idag på musiken övade vi på låten det är en riktig rolig låt :)!! Men ska sjunga: rap hönan i hiphop kläder m.m i rap!! Hur har din dag vart???



SES!!!!!!!!!!!!!!    

Av Smilla Lidén - 17 september 2011 19:51

Tja, alla smilet läsare!!!

Ja, såm jag sa tidigare så är ag hos min farmor! Jag h min failje har nu grata Gunar. Vi har ättit torta, vi ar också ätit mida där. Vi ska åka hem om typ 1 timma!!!


SES!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Smilla Lidén - 17 september 2011 14:20

Tja allla smilet läsare!!!

Förlått att jag inte har bloggat på ett tag!! Men i dag ska jag och min familje fara och hellsa på hos min farmor!!! Men nu inna vi ska åka ska pappa fara och sköpa en present till farmors man, han fyller år!!! Han heter Gunar!!



SES!!!!

Av Smilla Lidén - 14 september 2011 18:55

Tja alla smilet läsare!!!

Ja, onsdag. Vad ska jag seja... Ja, så här långt har dagen vart bra!!! Ja har tagit hem en kompis så heter: Alexander men kalas för Alex! Senare ska jag se på IDOL!!! Men nu ska ni få lite höst mode!!!!! Snykt va!? Jag älskar mode!!!


Av Smilla Lidén - 13 september 2011 20:06

Hej alla smilet läsare!!!

Ska se på idol nu! Hoppas ni också gör det!!!


SES!!!!!!!!!!!!!!!!


Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards