YouNeedFashion

Alla inlägg under oktober 2011

Av Smilla Lidén - 24 oktober 2011 14:11

Tja alla smilet läsare!!

Jag är just nu hos Filip min kompis. Vi sitter just nu och sheckar bullar ( förlåt för stavnigen ). Jag gratar också Erick Saade såm  fyler 21 år den 26 oktober, GRATIS!! Senare ska min och Filip´s kompis Ida hit till ås. Dagens moviestar är Hanna en. Mim faster lisselotte läser min blogg mäst av alla jag skener, så jag vill medela henne att hon är BÄST!!! Dagens låt är Sofijah med När livet sviker.




SES!!!!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 17 oktober 2011 16:22

Tja alla smilet läsare!

Jag kom hem från Egypte för typ 1 väcka sen. Jag hade jätte kul där. Vi har t.ex baddat i havet, det var as mycket fisk! Jag har ättit pangkacka med sokladsås på det var as gott! Jag har sett flera ödlor och andra djur, jag har också ridit kamel det var as lädskigt men skit kul!!! Någon annan gång kan jag läga upp litte bilder från cemestern!




SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Smilla Lidén - 1 oktober 2011 09:37

Tja alla smilet läsare!!

Ja, sissta dage hos min faster Lisselotte. Idag går flyget till Egypten. Det ska bli så kul i Egypten. Jag har fåt en ressedagbok av min fröken, ja ni vett ju vad man gör med en dagbok och och man gör ju samma sak med en ressedagbok.



SES!!!!!!!!!!!!!      

Av Smilla Lidén - 1 oktober 2011 00:19

Tja alla smilet läsare!!

Jag har åkt bil i nu ungefär 5-6 timmar!!! Jag skulle åka till min faster i Uppsala och hennes kille. Nu är vi framme. Imorgon ska vi åka in till stockhollm arlanda och åker flyg till Egypten. Det tar ungefär 5 timmar att åka ditt men det känns som 3 timmar.



SES!!!!!!!!!!!!!!!  

Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards