YouNeedFashion

Alla inlägg under maj 2012

Av Smilla Lidén - 31 maj 2012 19:51

Tjabba!


Jag sitter och lysnar på Eurovision låtar från det hät året!    Medans drömer jag mig bort, jag önskar jag också var kändis!   Tängk om man var kändis och man var jätte berömd!   


Vi Ses Senare Alla Smilet Läsare!

Av Smilla Lidén - 31 maj 2012 13:58

Tjabba!


3 år: Mamma jag älskar dig!

6 år: Jippi mamma och jag ska cykla till skolan!

9 år: Ooo.. mamma du behöver inte följa mig till skolan!

12 år: MAMMA! Jag vill ha lite egen fritid!

15 år: Ooo... Mamma vad du är pinsam!

18 år: YES! Jag ska flytta hemifrån!

21 år: Mamma ska komma och hälsa på mig och teho!


Kram!

Av Smilla Lidén - 31 maj 2012 13:51

Tjabba!


Dag 2: 5 ord som beskriver mig


Snäll, Glad, Bra Vän, Bra På Att Simma, Söt


Vi Ses Senare Alla Smilet Läsare!

Av Smilla Lidén - 28 maj 2012 20:12

Tjabba!!


Här är lite stälen ditt jag vill åka!!


Egypten







                                                                                                                                                                                                                                    Spanien                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Turkiet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Australien                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Afrika                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Vi Ses Senare Alla Smilet Läsare!   













Av Smilla Lidén - 28 maj 2012 19:05

Tjabba!


Dag 1: Hela mitt namn


Hella mitt namn är: Smilla Maria Lidén Siri


Vi Ses Senare Alla Smilet Läsare!

Av Smilla Lidén - 28 maj 2012 18:45

Tjabba!


Lär känna mig på 15 dagar!


D 1: Hela mitt namn

D 2: 5 ord som bäskirver mig

D 3: Min födelsedag

D 4: Mina/Min bästis/bästisar

D 5: Min kille

D 6: Väm/Villka jag är hämligt förelskad i

D 7: Bästa film

D 8: Bästa bok

D 9: Villken kändis jag är kär i

D 10: Favorit färg

D 11: Bästa sidda på datorn

D 12: Bästa butik

D 13: Roligaste skol ämnet

D 14: Bästa sporten

D 15: Roligast att göra på ratserna


Jag komma svara på allt varje dag! D står för Dag


Vi Ses Senare Alla Smilet Läsare!

Av Smilla Lidén - 13 maj 2012 11:10

Tjabba!!


Jag fick en fråga, malin undrade om jag kunnde skriva om Chris Brown, klart jag kan, här kommer svarett!!



Christopher Maurice "Chris" Brown, född 5 maj 1989 i TappahannockVirginia, är en amerikansk sångareskådespelaremusikvideoregissör och dansare som rönt framgångar medsitt självbetitlade debutalbum från 2005. Vid tidpunkten var han endast 16 år gammal. Hans debutsingel var "Run It!". Run it! låg etta på Billboard 100, ett rekord då detta var första gången en manlig artists debutsingel hamnat etta. Albumet Chris Brown har sålt i över två miljoner exemplar och han har därför belönats med dubbel Platinum från Recording Industry Association of America (RIAA).


Den 25 augusti 2009 blev Brown dömd till fem års villkorlig dom och 180 dagars samhällstjänst för att ha misshandlat sin fd. flickvän Rihanna. I domen ingår också ett besöksförbud vilket betyder att Brown inte får närma sig Rihanna mer än 100 yards (Motsvarande 91,44 meter)

Chris Brown har gästspelat i OC, och haft en roll i filmen Stomp the Yard. Han spelar även i filmen This Christmas som hade premiär i USA julen 2007. Brown kommer att ha huvudrollen i filmen Phenom som släpptes år 2010. Brown gör även en av rollerna i filmen Takers från 2010.


Studioalbum [redigera]


Singlar [redigera]

  • 2005 - "Run It!"(med Juelz Santana)
  • 2005 - "Yo (Excuse Me Miss)"
  • 2006 - "Gimme That" (med Lil' Wayne)
  • 2006 - "Say Goodbye
  • 2006 - "Poppin'"
  • 2007 - "Wall to wall"
  • 2007 - "I Wanna Be"
  • 2007 - "With You"
  • 2007 - "Take you Down"
  • 2007 - "No air" (med Jordin Sparks)
  • 2008 - "Forever"
  • 2008 - "Kiss Kiss" (med T-Pain)
  • 2008 - "Superhuman" (med Keri Hilson)
  • 2009 - "Freeze" (med T-Pain)
  • 2009 - "I Can Transform Ya" (med Lil' Wayne och Swizz Beatz)
  • 2009 - "Crawl"
  • 2009 - "Sing Like Me"
  • 2009 - "Lucky Me"
  • 2010 - "Deuces"
  • 2010 - "No Bullshit"
  • 2010 - "Yeah 3x"
  • 2011 - "Champion" (Med Chipmunk)
  • 2011 - "Chris Brown - My Last ft. Big Sean"
  • 2011 - "Beautiful people" (med Benny Benassi)
  • 2011 - "Next 2 you" (med Justin Bieber)
  • 2011 - "Look At Me Now ft. Lil Wayne, Busta Rhymes"
  • 2011 - "Strip ft. Kevin McCall"
  • 2012 - "Turn up the music"
  • 2012 - "Put It Down"
Vi Ses!!


Av Smilla Lidén - 13 maj 2012 10:41

Tjabba!! 


Soory för att jag innte har bloggat på typ en månad.


Igår va mamma & pappa på cykel- fest, så jag, viggo, joar fick ha barnvackt. Lisa min kompis, hon & hennes föreldrar var barnvackt , mamma & pappa var borta till kvartöver till tjugoövertålv. Jag tyckte det var bra för då kunnde jag vara med Lisa & Anna exstralänge. Sen när mamma kom frågade jag ifall jag kunnde sova där, det gick, så jag kuttade hem & packade min väscka. Nu är jag fortfarande kvar hos Lisa.



Vi Ses Senare Alla Smilet Läsare!!

Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards