YouNeedFashion

Alla inlägg under juni 2012

Av Smilla Lidén - 25 juni 2012 21:05

Hi, Hi!


Visst är det under bart med sommar, den varma solen som skiner, blommorna som lucktar extremt gott och bada, bada hela dagen, det är sommar för mig! Idag har jag varitt på kalas hos en kompis som heter Helena, vi hade jätte roligt.


Här är en dickt om sommar: Sommar (Det var en namn-dickt med ordet Sommar)

Sommar och sol.

Oranga blommor och blå violer.

Massa bad.

Massa skoj.

Alvrligt roligt ska jag ha.

Rengnett vill jag inte ha.

//Smilla


Har är några bilder på ricktigt fina blommor jag hitade dom på google.


Ska jag sega Kram! eller By Guys! i slutet av varje inlegg? Ska jag sega Hi, Hi! eller Hello Guys! i början? Svara i kommentarerna!


Kram!

Av Smilla Lidén - 19 juni 2012 13:50

Hi, Hi!


Ikväll ska vi åka med husvangnen till norfelsviken och fira mid sommar där! Om ni är där leta efter mig (HAHA skojar)!

Jag är jusst nu ine på msp (moviestarplanet.se min gubbe heter ladymo), jag lysnar på min youtube lista där, jag lysnar jusst nu på ''Vikarien luktar blä...!'', jag sa garvar typ hella tiden  ! Killen som gör dom videoinlägen är as rolig!


Kram! 

Av Smilla Lidén - 17 juni 2012 15:25

Hi, Hi!


Idag har jag badat.


Jag har börjat lysna på ett japanskt rock band, dom heter ''An Café'' och dom äger!


Dagens låt: An café - kakusei heroism (The Hero Without Name)


Plus en till låt: An cafe - Aroma


Dom äger!


Kram!

Av Smilla Lidén - 13 juni 2012 20:31

Hi,Hi!


Imorgon är det skolavslutning  ! Jag ska klipa mitt hår imorgon kl: 12.00 på atityd ine i stan. Imorgon ska farmor komma och titta på vår skolavslutning och sova över hos oss i typ tredagar. Idag gorde jag och min kille (filip) slut    .


Kram!

Av Smilla Lidén - 5 juni 2012 17:33

Hi, Hi!


Jag såg en film får minst tre  månader sen, film heter Fast And Furious 5. Fast And Furious 5 är den bästa film jag har sätt, har kommer Trailern på filmen:


Fast And Furious 5 (Official Trailen) HD


Kram!

Av Smilla Lidén - 3 juni 2012 19:42

Hi, Hi!


Här är en bild på mig och Filip (Min kille) (Det är menga gubbar som förestäler oss)  !




Snygg eller inte?


Kram!

Av Smilla Lidén - 3 juni 2012 16:23

Hi, Hi!


Här komme fortsätningen på min Novell.


Yasmine kände sig som en idot. Hon undrade vad det stog på lapen, hon trode att det var något taskit som stog. Efter lekstionen Pratade läraren med Yasmine.

-Yasmine, jag heter Frank Ginni. sa läraren.

-Okej, bra att vetta. sa Yasmine.

-Hur var den här lekstionen? undrade Frank.

-Ooo.. tja.. liksom... hackade Yasmine.

-Vad har hännt? undrade Frank

-Jo.. när jag hade satt mig, flyttade Josefin i från mig med sin stoll, och sckrev en lap som hon skickade back till ett gäng tjejer. svarade Yasmine besvicket.

-Jag ska prata med Josefin och fråga vad som stog på lapen, okej? sa Frank.

-Okej, men kan du sega till mig esn vad som stog på lapen? undrade Yasmine.

-Visst. svarade Frank

Yasmine gick utt på rast. Hon såg mång elever. Hon gick till Josefin och dom anndra tjejerna. Dom tittade konstigt på Yasmine.

-Vad gör du här? undrade en av tjejerna.

-Jag undrar ifall jag kan hänga här med er? svarde Yasmine.

-Okej, det här är Fanny, Lisa och Alva. sa Josefin.

-Vi vill inte vara med en nörd som du! sa Fanny högt.

-Precis! skrek Alva.

Yasmine såg på Lisa, Lisa tittade ner i marcken.

-Tro vad Lisa tittar på? tängte Yasmine.

Yasmine vacknade till när hon fick en öronfil på örat.

-Vafan, är du kvar! skrek Josefin -Sa inte vi ått dig att sticka? Nu kom några killar. En utt av dom sa:

-Men Josefin, nu får du ge dig, hon är ju ny! sa en kille i bruna ögon.

-Ja, hon kan inte vetta att du är ett snobbigt ego som bara bryr sig om sig skälv. sa en annan kille.

- Kom, vi drar tjejer. sa Josefin surt.

Josefin, Alva, Lisa och Fanny gick.

-Jag heter Vicktor. sa killern med dom buna ögonen.

-Ooo.. Vicktor ska du börja flörta nu? undade en kille och dom anndra skratde.

-Ja heter Yasmine. sa Yasmine -Tack för hjälpen.

-Ingenfara. sa Vicktor -De här är Jonny och Klas.

-Tja. sa Jonny.

-Hej. sa Klas.


Mer i nästa del av: Ett Nytt Liv!


Kram!


PS: Här kommer bilder på dom som har varitt med i den här delen.

 Yasmine

Fanny

 Josefin

 Lisa i vitt tröja och Alva i blå tröja

Vicktor

Jonny

 Karl

 Frank Ginni


Kram!

Av Smilla Lidén - 3 juni 2012 13:40

Hi, Hi!


Min lilla dikt har jag gort på pizap.com!


Min dikt:

 


Dagens look: (Bara min nya tröja syns Xd)



Kram!  

Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards