YouNeedFashion

Alla inlägg under februari 2012

Av Smilla Lidén - 19 februari 2012 12:05

Tjabba allihoppa!!

Jag har lite sacker att bereta!!

Nr:1. Jag är med i Medley gruppen!!

Nr:2. Jag är med på stardoll, & där har jag också en blogg, om ni har stardoll så kan ni bli vän med mig, jag heter Hinzio!!

Nr:3. Jag komma börja skriva en Novell, där jag skriver varje dag MAX en gång!!


Vi SES!!!

Av Smilla Lidén - 13 februari 2012 15:37

Tjabba!!


Slå på stort på alla hjärtans dag &fixa en riktig kärleksfull dag, både för dig & för andra!!


Kl 07.00 Fixa frukost

Varför int börja dagen med att gå upp lite tidigare & fixa frukost till hela familjen? Ett tips är att göra våfflor som du skär ut som hjärtan & lägg söta små klickar med grädde på. Ha i lite jordgubbssylt i grädden så att den blir romantisk rosa!!


Kl 07.30 Tänd ett ljus

När din familj har ätit upp din fantastiska våffelfrukost, smyg in på badrummet & tänd ett mysigt doftljus, så att det luktar gott när de andra ska hoppa in i duschen!!


Kl 09.15 Ge bort ett kort

När det ringer ut för rast så tar du fram ditt fina alla hjärtans dag kort som du gjorde kvällen innan & ger till någon som du tycker extra mycket om!!


Kl 12.00 Bjud på choklad

Dags för lunch, & vad passar inte bättre än att bjuda dina bästisar på en liten efterrätt?? Köp med dig söta chokladhjärtan & bjud på, dina kompisar kommer bli så glad!!


Kl 14.00 Sms'a den du gillar

Gillar du någon, men vågar inte riktigt säga det?? Skicka ett gulligt sms istället, & berätta att du tycker om honom!!


Kl 15.00 Gör en present till föräldrarna

Passa på att göra något fint som du kan överaska din familj med. Ett tips är att rama in en fin bild på hela familjen & skriv något sött på det med silverpenna, till exempel ''Värdens bästa familj'' eller '' I love you''!!


Kl 17.00 Glöm inte bort mormor

Glöm inte bort de som du tycker om men kanske inte bor så nära, till exempel mormor eller farmor. Ta & slå dem en pling & säg att du tycker om dem. Det uppskattas jättemycket!!


Kl 18.00 Skäm bort dig själv

Glöm inte bort dig själv på din kärleksfulla dag!! Skäm bort dig själv med att göra en hårinpackning, ansiktsmask eller varför inte ett härligt bubbellbad??


Kl 19.00 Mys framför en film

Vad säger mys mer än en romatisk komedi?? Avsluta dagen med riktigt soffmys med familjen eller några kompisar & se en riktigt bra film. & du, glöm inte de hjärtformade chipsen!!


Filmtips!!

Är du osäker på vilken film som passar till soffmyset?? Jag har listan på de 5 bästa rullarna!!

1. ''Titanic''

2. ''Love Actually''

3. ''En Prinsessas Dagbok''

4. ''Notting Hill''

5. ''A Cinderella Story''


SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 10 februari 2012 18:14

Tjabba!!


Om en stund ska jag iväg på Tjejkväll, pyamasparty, filmkväll & party!!

Det ska bli as kul      !!

Vi ska vara vacken till över tolv, sen ska vi gå & läga oss!!

Vi ska gå på ica & hyra en film, det ska var en skräckis & jag är JÄTTE lätt skrämmd      !!

Vi är fem styckna som ska ditt det är jag, Hanna N, Elin & Keyla, det är Ida F som har partyt & allt de där, jag & Hanna N ska mötas vid fissan sen ska vi gå tillsammans till Ida F      , det ska bli så KUL!!!!!!


SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 8 februari 2012 19:44

Tjabba!!


Idag vissade pappa en jätte bar kille som heter Michel Teló,  han är jätte ducktig på att sjunga också är han JÄTTE SÖT!!  


Min dag har varit jätte bar. En kille i klasen hade skafat kärleks skaner & jag &en killkompis prövade den, vi fick 180 prosent, det högsta var 200 prosent!!


Dagens vän är: Hanna N


Dagens moviestar är: Hanna en


Dagens bästa tid på dyngnet är: Matten


Dagens låt är: Michel Teló - Ai Se Eu Te pego (Assim yocê me mata)


Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards