YouNeedFashion

Alla inlägg under januari 2012

Av Smilla Lidén - 31 januari 2012 17:42

Här några bilder från när vi var i Egypten  !!


              


Finna eller Hur??


SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 31 januari 2012 17:29

Nimble Ma Jei klättrade över den 21 meter höga muren in till slottet i Zhonghau. Varfö? Jo, för att slippa betala inträdde! Hon gjorde det så smidigt att andra följed efter. men två föll & bbröt benet & tre fick lyftas ner av polis. Snålt, galet & alldeles livsfarligt om du frågar mig!!


         


Coolt eller hur??


SES!!!!!!!!!!!!!!!1

Av Smilla Lidén - 21 januari 2012 19:26

Tjabba!!


1. Hur många gånger sjunger Justin ordet ''Never'' i låten ''Never Say Never''??

a) 345 gånger.

b) 38 gånger.

c) 69 gånger.


2. Från vilken låt kommer de här raderna: Said ther was another as you look right in my eyes. My first love, broke my heart for the first time.

a) Baby.

b) Never Say Never.

c) Favourite Girl.


3. Vad hette den första singeln som Justin släppte??

a) U Smile.

b) One Time.

c) Baby.


4. Usher & Justin är ju megapolare. Men vet du vad låten heter som Usher sjunger med på??

a) First Dance

b) Bigger

c) Eenie Meeni.














Rätt Svar:

1. c

2. a

3. b

4. a



SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 21 januari 2012 14:44

Tjabba!!


Här är lite roliga video's på min bästis (Jag filmar  !!)
              LOL!!!!!!!!!!!!!!!



SES!!!!!!!!!!!!!
 



                                                                                                                                                                                 

Av Smilla Lidén - 20 januari 2012 23:44

Tjabba!!


Här kommer bilderna från naturen hemma som jag nys tog!!


                       

Under bara snö!!


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Här kommer bilderna på kojan!!

 

Snygg eller hur!!


                                                                                                                                                                                                                                    SES!!!!!!!!!!!!!1  

Av Smilla Lidén - 20 januari 2012 22:56

Tjabba!!


Idag ska jag sova hos Lisa, vi har dampat  !!

Nu sitter vi vid datorn!!

Vi har as kul, & hon driver med min msp gubbe, vi är lite lol !!

Nu är det skit mycket snö utte & jag & Lisa har byckt en as cool koja i snön!!

Imorgon eller ikväll karnske ni kan få se lite bilder på naturen här hemma!!


SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Smilla Lidén - 20 januari 2012 16:15

Tjabba!!


Idag är det Fredag, jag älskar Fredag!!

Idag har det varitt super bra hela dagen!!

Jag ska fråga mamma om jag kan såva över hos Lisa idag, jag följde hon hem idag  !!


Några bilder på ås:

    


        Fina eller hur??


SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Smilla Lidén - 19 januari 2012 17:15

Tjabba!!


Nr: 1

     

Nr: 2                                                                                                                                                                                                                                                                                             Nr: 3                                                                                                                                                                                                                                                                                  Nr: 4                                                                                                                                                                                                                                                                                                SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards