YouNeedFashion

Alla inlägg under december 2011

Av Smilla Lidén - 26 december 2011 13:03

Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj på er!


Jag glömde seja jag och mina små bröder fick ett Wii i jul klapp det var det allra bästa!!


SES!!

Av Smilla Lidén - 26 december 2011 12:58

Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj
på er!!


Dåm bästa julklapparna jag fick va: bio presentkort, paradis badet presentkort, 1000 kr, 333 kr och 100 kr!!


Vad var det bästa ni fick??


SES!!!  


PS: God jul och gott nyt år


PPS: Älskar julen!!

Av Smilla Lidén - 22 december 2011 20:07

Tooooooooooooooooooooooooooooooooj på er!!


Idag fick jag jul-lov !!


På julafton så ska min farmor komma , jag tror att jag ska få ett par convers i julklap!! 


Jaja god jul och gått nyt år, på er alla!! 

Av Smilla Lidén - 20 december 2011 18:35

Tooooooooooooooooooooooooooooj på er!!


Är det jobbigt att bara sitta vid datorn och jöra ingenting?? Men nu har jag knepett, lysna på min musik lista!!


Låt: 1

Låt: 2

Låt: 3

Låt: 4

 

Låt: 5

Låt: 6

Låt: 7

Låt: 8

Låt: 9

Låt: 10







Jag älskar Sofijahs låtar! Tycker ni om hon?? Alla dåm här låtarna sjunger hon!! Hon blev mobbad hella sin tid i skolan och 2005 blev hon slagen när det var dåm såm såg på sejs det, det bara sejs jag är inte säker!!



Av Smilla Lidén - 20 december 2011 18:11

Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj på er!!


Yessssssss  !! Nu är det jul ingen, snön har komit och den smälter inte bort med rängnet  !


Fasst det är litte konstit att det inte är nå kalt utte  , eller??


Jaja, idag har vi fått jul bord på skolan! Det var jätte gott  , imorgon ska vi ta fram jul granen!! Jag längtar så  !!!


Tängk när tomten  kommer  !! Jag längtar så tills jag få ge bort mina hem jorda   och få mina   !!


Nu tar vi dagens!


Dagens bästa kompis över dan är: Hanna!


Dagens bästa tid på dyngnet är: Äfter skolan när jag var med Hanna efter skolan!


Dagens moviestar är: Amanda_24, GRATTIS!!


Dagens lått är: Sofijah - Du var så mkt!!


Bra, eller hur??

Av Smilla Lidén - 18 december 2011 16:44

Tooooooooooooooooooooooooooj på er!!


Nu har det snöatt hella dan hemma hos oss och det snöar en  , jippi vad jag är glad!!


Jag har åkt pulka med mina små syskon Joar och Viggo min kompis Lisa följde med  det var as kallt utte, vi hade as kul!!!


Nu är jag hos Lisa, vi ser på roliga video klip, dåm är as roliga !!


Här är ett eksempel, den heter Boioioioioioioioioio


Vi tycker den är jätte kul, vad tycker ni??  

Av Smilla Lidén - 18 december 2011 12:25

Tooooooooooooooooooooooooooooooooooj på er!!


Dagen recept är, receptet på Fudge!!


                                           Skumtomtefudge

                                           100 g vit choklad

                                           2 dl socker

                                           50 g smör

                                           10 skumtomtar (alt 10 skumbananer el. annat skum.)


Klipp skumtomtarna i små bitar och blanda med grädden, sockret och smöret.

Låt allt smälta och koka ca 15minuter.

Bryt ner den vita chokladen och låt den smälta.

Rör en en stund så massan ljusnar lite.

Klä en form med smörpapper och häll i massan.

Låt stelna i kylen och skär upp i bitar.

Av Smilla Lidén - 18 december 2011 12:05

Tooooooooooooooooooj på er!!

Vi bakade igår. Vi bakade: peparkakor och fudge med skum tomte smak!!  Det är jätte gått  , mumms FUDGE!!


Idag ska vi okså baka, vi ska baka mer Fudge fast med skum banan, annanas tomtar och kolla smak, Fruktkaka, Ischoklad, Chokladtryfel, Safranskaka, Mjukpeparkaka och Apelsinkaka med choklad i!!!  Det ska bli så gott, eller vad tycker ni??


Vi måste baka ganska mycke, för på julafton ska många från skäkten komma och på juldan. På onsda kväl ska vi ta bram granen vi ska okså ta fram jul pyntet då!!   Det ska bli så kul med jul!!


Jag ska börja med en ny dagens, det är: Dagens recept!! Kul va??  


SES!!!!!!



Presentation


Välkommen!
Det här är min blogg. Här kan du läsa om mode. Hoppas du gillar den.

Kam Smilla

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag skriva något mer på min Novell eller inte?
 Inte!
 Mer!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards